A mianowicie... Pan Profesor na początku zajęć poprosił nas o narysowanie w jaki sposób uczymy się (poznajemy) edukację społeczno-przyrodniczą. Mogliśmy przedstawić to, na przykład za pomocą rysunku, mapy myśli lub po prostu napisać w kilku zdaniach. My wybrałyśmy mapę myśli, które według nas są łatwe w wykonaniu, a przede wszystkim czytelne, ponieważ zawieramy w nich najważniejsze informacje. Jeśli już jesteśmy przy temacie map myśli to są one także dobrym rozwiązaniem w edukacji dla dzieci szkolnych, gdzie uczniowie w prosty sposób mogą przedstawić dany temat.
Nasza mapa myśli była robiona "na szybko", dlatego nie jest tak kolorowa i ciekawa, jak mogłaby być, ale możecie zobaczyć jak mniej więcej może to wyglądać. Tak, jak wspomniałyśmy nasza mapa myśli jest na temat tego jak uczymy się edukacji społeczno-przyrodniczej. Zdjęcie poglądowe poniżej.
Jeśli chodzi o uczenie się to tyle. Później na zajęciach przeszliśmy do właściwego tematu. A mianowicie były nim rośliny baldachowate, takie jak arcydzięgiel. Rozmawialiśmy o tym, skąd pochodzi jego nazwa, gdzie może występować lub nawet o tym jak jest on wykorzystywany. Ale o szczegółach dotyczących tego tematu dowiecie się w kolejnym wpisie, który jest już opublikowany na naszym blogu. Także zapraszamy was do niego i oczywiście do podzielenia się waszymi przemyśleniami.
Klaudia 👍
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz